F

La TVC II




no sé quina impressió «us dueu» no sé quina impressió us endueu
que t'ha passat «alguna cosa»? que t'ha passat res?
confio «en ell» hi confio
«tots» em donen lliçons tothom em dóna lliçons
això no té «cap» importància això no té importància
jo ho trobo una «horterada» a mi em sembla una carrinclonada (jo ho trobo molt xaró, molt carrincló)
em van fotre la «patada» em van fotre el cop de peu
filosofia i ciència no s'han «portat» mai bé (!) filosofia i ciència no s'han avingut mai
sóc «gordo» però no idiota sóc gras però no idiota
algú et «voldria» tant com tu el «voldries» a ell (!!) ningú no t'estimaria tant com tu te l'estimaries
els "que" eren a l'estranger els qui eren a l'estranger (o qui era a l'estranger)
els "que" no van poder votar els qui no van poder votar (o qui no va poder votar)
el debat no ajuda "de cap manera" el debat no ajuda gens (o gota)
van decidir "tirar" dels suplents (!) van decidir usar, fer servir, aprofitar els suplents (o recórrer als suplents)
van estar més nerviosos "de" l'habitual van estar més nerviosos que de costum (o que habitualment, o que d'habitud)
va "firmar" una etapa brillant va signar una etapa brillant
no farà "tant fred" no farà tant de fred
què "és el que" poden explicar què poden explicar
haig de «resar» a Déu haig de pregar a Déu
van ajudar "en" el rescat van ajudar al rescat (o a rescatar)
un "pas" que ja s'està "donant" (!) una passa que ja s'està fent (o que ja es fa)
ha posat "de nou" "en valor" (!) ha tornat a valorar, ha revalorat
el "sol" fet que s'hagin reunit solament per haver-se reunit

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

El teu comentari es publicarà quan haurà estat revisat.